Ez az oldal Teljesítmény sütiket használ a jobb böngészési élmény biztosítása érdekében. A webhely használatának folytatásával elfogadja ezeket a sütiket.

Vendégtájékoztató

‘22 / 10 / 03

A Skanzen Hotel Vendégtájékoztatója

Tisztelt Vendégeink!

Köszöntjük Önöket a Skanzen Hotelben! Jó pihenést, kellemes felüdülést és élményekben gazdag kikapcsolódást kívánunk!

Szállodánk valamennyi munkatársa mindent megtesz ezen célok megvalósításáért, azonban ehhez a vendégek együttműködése is nélkülözhetetlen. Ennek érdekében tartjuk szükségesnek az alábbiakban megfogalmazott normák figyelembe vételét és betartását.

A házirend a szállodai szerződés elválaszthatatlan része.

Bejelentkezés

A vendégek szobakulcsot kapnak, amelyhez a szobában lakó vendég(ek) regisztrálása szükséges. A regisztráció a bejelentőlap pontos kitöltését és a vendég személyazonosságának igazolását jelenti. A személyazonosító okirat bemutatása a hotel számára lényegesnek minősített szerződési feltétel. Hontalanok és nem az Európai Unió állampolgárai esetében a hontalan igazolvány, illetve az útlevél bemutatása és átadása jogszabály alapján kötelező.

A szoba kulcsát minden esetben, amikor vendégeink kimennek a szállodából kérjük a recepciós kollégánál leadni, hacsak arra máshogy nem kérjük őket.

A szobákat a megérkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni.

A szoba korábbi elfoglalása esetén a szálloda jogosult a szerződésben meghatározott felárat felszámítani.

Kijelentkezés

A távozás napján a vendég a szobát poggyászával, bevitt dolgaival együtt 11:00 óráig köteles elhagyni, és a bejelentkezéskor kapott szobakulcsot a recepción leadni.

A szoba későbbi elhagyása esetén a szálloda jogosult a szerződésben meghatározott felárat felszámítani.

A vendég a szállodai tartózkodása ellenértékét legkésőbb a szállodából való végleges távozása előtt köteles a szállodai szerződésben meghatározott módon kiegyenlíteni.

A fizetés bármilyen okból történő megtagadása esetén a szálloda jogosult a vendég szállodába bevitt dolgait visszatartani és azokon zálogjogát érvényesíteni. Fizetés nélküli távozás esetén a szálloda a rendőrségi feljelentés mellett jogi úton érvényesíti a követelését a vendéggel szemben, melynek költségeit a vendégre terheli. Az utólag felmerült és ki nem egyenlített díj összegét a szálloda a vendég bankkártyájára terheli.

Látogatók

A szálloda szobáiban csak a recepción regisztrált vendégek tartózkodhatnak.

A vendég a látogatója magatartásáért – ideértve az esetleges károkozást is – felelősséggel tartozik. A látogató által a vendégnek és / vagy harmadik személynek okozott kárért való felelősséget a szálloda kizárja.

A szobafoglalásban szereplő létszámon felüli vendég után portai / rack árat számol fel a szálloda.

14 és 18 év alatti vendégek

14 éven aluli gyermek csak szülői vagy más, általa megbízott cselekvőképes személy folyamatos felügyelete mellett tartózkodhat a szobában. A gyermek kísérői felelősséggel tartoznak a gyermek épségéért és az általa okozott károkért.

A szálloda szolgáltatásait 14 év alatti vendég csak szülői vagy más, az általa megbízott cselekvőképes személy kíséretében veheti igénybe.

A szálloda területén, rendezvényén 18 év alatti személy alkoholt nem fogyaszthat. E kötelezettség betartásáról / betartatásáról a 18 év alatti személy szülője, általa megbízott cselekvőképes személy köteles gondoskodni. E kötelezettség megszegésének jogi, erkölcsi és anyagi következményeiért a szülő vagy az általa megbízott cselekvőképes személy teljes felelősséggel tartozik.

Szállodai eszközök, berendezések

A vendég köteles a szálloda eszközeit, berendezéseit rendeltetésszerűen használni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt a vendég a szálloda felhívására, de legkésőbb a távozása előtt köteles megtéríteni. Amennyiben a vendég a keletkezett kárt vitatja, vagy annak összegét a távozás előtt nem téríti meg, a Szálloda jogosult rendőrségi intézkedés mellett a kár összegét jogi úton érvényesíteni a vendéggel szemben, mely intézkedések költsége a vendéget terhelik.

A szálloda berendezési, felszerelési tárgya a szálloda területéről kizárólag a szálloda előzetes írásbeli engedélyével vihető ki. A szállodai szoba bármilyen átrendezését, bútorok áthelyezését kizárólag a szálloda munkatársa, vagy erre kijelölt megbízottja végezheti. Szállodai dolog elvitele a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül bűncselekménynek minősül, és ebben az esetben a szálloda megteszi a szükséges büntetőjogi és polgári jogi lépéseket.

A szálloda bármely eszközének, berendezési, felszereltségi tárgyának meghibásodását a vendég köteles bejelenteni a szállodának. A vendég nem jogosult a hibát saját maga kijavítani vagy a kijavítást megkísérelni. Az ebből eredő károkért való felelősséget a szálloda kizárja.

Wi-fi

A szállodában wi-fi rendszer üzemel, amelynek használata térítésmentes.

A vendég a wi-fi csatlakozás jelszavát a szállodába való bejelentkezéskor, a kulcs átvételével egy időben kapja meg.

A wi-fi folyamatos, megszakítás nélküli működését és elérhetőségét a szálloda nem garantálja. A wi-fi használata során vagy következtében a vendég készülékében vagy annak tartalmában keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért a szálloda nem vállal felelősséget. A szolgáltatást a vendég a saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe.

Biztonság

A szálloda az épületben a szálloda vagyon- és személy biztonsága érdekében zártláncú kamerarendszert üzemeltet, amely napi 24 órában, folyamatosan készít és rögzít felvételeket. Vendégek tudomásul veszik, hogy a felvételek készítése a saját személy és vagyonbiztonságuk érdekében történik, a felvétel készítéséhez kifejezetten hozzájárulnak. A felvételeket a rendszer 72 óráig őrzi meg.

A vendég tűz esetén köteles a szobában kihelyezett menekülési útvonalat, illetve a helyszínen lévő tűzoltó utasításait követni.

Tűzoltó palackok a szálloda folyosóin, emeletenként találhatók. Tűz esetén a vendég köteles haladéktalanul riasztani a recepciót.

A szállodai szobában tilos vasalót, vízforralót, kávéfőzőt és egyéb, a megszokott utazási szükségletek közé nem tartozó elektromos készüléket – ide nem értve a laptopot, notebookot, tabletet, fényképezőgépet, videokamerát – üzemeltetni.

Tilos bármely tárgyat dobni, vagy kidobni az ingatlan ablakaiból, vagy nyilvános, vagy közösségi helyiségeiben és azokból.

Tilos ugrálni vagy futkosni az ingatlan nyilvános helyiségeiben, különösen a lépcsőházban.

Tilos a területen megjelenő madarak vagy más háziállatok vagy vadon élő állatok etetése.

Csak az arra kizárólag kijelölt területeken szabad grillezni, vagy nyílt lángot használni, tüzet rakni. Kiskorú személyek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodhatnak a grillezés / nyílt láng, tűz közelében, betartva a tűzbiztonsági előírásokat.  

Az erkélyre vonatkozó további szabályok hozzáadásának elkerülése érdekében kérjük tisztelt vendégeinket, hogy az erkélyét mindenki tartsa tisztán és óvakodjon idegen anyag vagy felszerelés elhelyezésétől.

A szálloda területén található korlátokon tilos felállni, lógni, vagy felmászni. Ezen esetek miatt bekövetkező balesetekért a szálloda nem vállal felelősséget.

Szigorúan tilos dohányozni az erkélyeken, a szobai ablakokban, a szobákban és szigorúan tilos továbbá kidobni a cigarettát, a hamut vagy csikkeket az erkélyen vagy az ablakokon. A vendégek csak az erre kijelölt helyeken dohányozhatnak, mely helyekről a szálloda recepcióján kapnak tájékoztatást.

Tilos továbbá a szobákban, folyosókon, közösségi területeken, a kertben és a szálloda teljes területén drognak minősülő hallucinogén, vagy tudatmódosító természetes vagy vegyi úton előállított anyag tárolása és használata. Különösen tilos az ezek használatához szükséges anyagok, csomagolóanyagok, tárolók, szervezetbe juttatásához használt segédanyagok, tűk, fecskendők eldobása, vagy közös helyiségben vagy a teraszokra, belső udvarra történő eldobása. Különösen tilos bármilyen éghető vagy vegyi anyag, gyógyszer, hallucinogén, vagy drog, továbbá ezek tartozékai, tartó dobozai, és csomagoló anyagainak természetbe juttatása, vagy hátrahagyása.

A szálloda területére be nem vihető dolgok

A szálloda az alábbi dolgok bevitelét tiltja meg: 

  1. a hatályos jogszabályokban maró, gyúlékony vegyszernek, anyagnak minősített dolgok, a hatályos jogszabályokban tűzveszélyesnek és/vagy robbanásveszélyesnek minősített anyagok,
  2. különösen drága, nagy értékű értéktárgy, muzeális tárgy, tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői, hulladék, környezetre, egészségre ártalmas dolog, pszichotróp anyag.

A szálloda a vendég előzetes írásban tett kérelmére írásban engedélyezheti nem bevihető dolog bevitelét a szálloda területére. Ha a vendég a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül nem bevihető dolgot visz be a szálloda területére, azt a szálloda, a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja. Az engedély nélkül bevitt dologban keletkezett kárért való felelősséget a szálloda kizárja.

A vendég teljes körű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért, amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más vendégnek, harmadik személynek vagy a szállodának.

Dohányzás

A szálloda nemdohányzó hotel. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein, valamint a szállodához tartozó teljes nyílt területen – a dohányzásra kijelölt helyek kivételével – tilos a dohányzás, illetve az elektromos cigaretta használata.

A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni ezen előírás betartására, illetve a dohányzás, elektromos cigarettázás abbahagyására. A vendég, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles az előírás betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére.

Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a szállodát az illetékes hatóság a vonatkozó jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy a szálloda jogosult az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítani, illetve annak megfizetését tőle követelni.

„Ne Zavarj! / Do not disturb” figyelmeztető tábla

A szállodai alkalmazottak a szoba takarítást reggel 8 órától folyamatosan végzik. A vendég a „Ne zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblának a szobaajtó külső kilincsére történő kiakasztásával határozottan jelzi, hogy a szálloda munkatársai ne zavarják, ne kopogjanak és ne lépjenek be a szobába.

A “Ne Zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblát a vendég a saját felelősségére helyezi el a bejárati ajtó külső kilincsén.

Ha a szálloda munkatársai a vendég elutazásának napján a szobája kilincsén „Ne zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblát találnak, és a vendég a szálloda telefonhívására nem reagál, úgy a szálloda munkatársai 11:00 óra után bármikor bemehetnek a szobába.

Rendkívüli helyzetben (például tűz, terrortámadás stb.) előzetes telefonhívás nélkül, illetve amikor a szálloda a rendelkezésére álló információk alapján megalapozottan feltételezi, hogy a szobában a vendég élete, egészsége, testi épsége, vagyonbiztonsága veszélyben van vagy veszélyben lehet, és a vendég a szálloda telefonhívására nem reagál, úgy a szálloda munkatársai jogosultak bemenni a szobába.

A „Ne zavarj! / Do not disturb” figyelmeztető tábla nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért, sérelemért a szálloda nem vállal felelősséget.

Napi takarítás

A szálloda naponta egyszer a vendég a recepción tett kérésére, 9:00 és 14:00 között takarítja a szobát. Amennyiben a szoba takarítását végzők ezen időszak alatt a szoba külső kilincsén „Ne zavarj! Do not disturb” figyelmeztető táblát találnak, úgy a szoba takarítását nem végzik el, ezért a vendég díjcsökkentést vagy kártalanítást nem követelhet.

Környezetvédelmi szempontból, kérjük, jelezze a recepción, ha a használt törülközőket szeretné cseréltetni.

Használt ágyneműt minimum hetente kétszer cserélünk.

A szemeteseket a takarító munkatársak naponta ürítik.

A szoba nem rendeltetésszerű használatából eredő extra takarításért 50.000 Ft felárat számítunk fel.

Mosás, vasalás

A szálloda mosást, vasalást, vegytisztítást nem vállal. A vendég külön kérésére a szálloda megszervezi a vendég ruházatának mosását, vasalását, vegytisztítását. A szálloda kizárólag a megszervezésben közreműködik, a mosást stb. végző vállalkozás nem a szálloda közreműködője, ezért a vállalkozás munkájáért a szálloda felelősséget nem vállal. A szolgáltatásért járó díjat a vendég közvetlenül a vállalkozó részére fizeti meg.

A szálloda tűzvédelmi szabályzata értelmében a szobában tilos a vasalás.

Parkolás

A szállóvendégek gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a szálloda fedetlen és nem őrzött parkolójában. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni. A gépjárművek megengedett sebessége 5 km / óra.

Ha a vendég igénybe kívánja venni a parkolót, akkor bejelentkezéskor, a bejelentő lapon fel kell tüntetnie a jármű forgalmi rendszámát. Ennek megtagadása vagy elmulasztása esetén a parkoló nem vehető igénybe.

A vendég az általa másik parkoló autóban okozott kárért a károsultnak közvetlen felelősséggel tartozik. Az autótulajdonosok és a járművezetők felelősek a saját vagy egy másik vendég által okozott vagyon sérüléséért vagy javításáért.

A parkolóban nem lehetséges javítást vagy rendkívüli karbantartást végezni. Kisebb járműjavítás megengedett mindaddig, amíg a területet megtisztítják a javítás elvégzése után, de csak rendkívüli esetben, és ha a területet nem szennyezik.

A parkolás saját felelősségre történik. A szálloda az udvarán parkírozó autókban keletkezett bármilyen kárért felelősséget nem vállal.

Reggeli

A szobaár a meghirdetett lehetőségek szerint tartalmazza, vagy nem tartalmazza a reggelit. A reggeli büféreggeli formájában történik, azaz felszolgáló személyzet nélkül, a vendég maga szolgálja ki magát a reggeliző helyiségben felállított asztalokon található étel- és italválasztékból.

A reggeli időpontja: 7:30 órától 10:00 óráig.

A szálloda a reggeli büféasztalról a korlátlan ételfogyasztást nyújt, azonban onnan sem étel, sem ital későbbi fogyasztás céljából nem vihető ki.

Amennyiben a vendég a szálloda előzetes engedélye nélkül későbbi fogyasztásra ételt és / vagy italt visz ki a reggeliző helyiségből, úgy a szálloda jogosult a reggeli árának 100%-t / fő / alkalom a vendég számlájára terhelni.

A vendég betegsége, halála

Amennyiben a vendég a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a szálloda orvosi segítséget ajánl fel. A vendég a felajánlott orvosi segítséget saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe. Az orvos nem a szálloda alkalmazottja, megbízottja, közreműködője, a diagnózisért, az alkalmazott terápiáért, annak következményéért való felelősséget a szálloda kizárja.

A vendég betegsége / halála esetén a szálloda a költségeinek megtérítésére tart igényt a beteg / elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség / haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

A vendég fertőző betegsége esetén a szálloda jogosult díjvisszatérítés vagy kártérítés nélkül, azonnali hatállyal felmondani a szállodai szerződést. Ebben az esetben a vendég a szálloda felmondásában meghatározott időtartamon belül köteles a szállodát poggyászaival együtt saját költségén elhagyni.

Fertőző betegség esetén a szálloda a 18/1998. (VI. 3.) NM rendeletnek megfelelően köteles eljárni. (Ez a rendelet írja elő, hogy mit kell tenni fertőző betegség esetén. A rendelet értelmében, ha ilyen gyanú áll fenn, akkor a szálloda orvost hív, és ő állapítja meg, hogy a vendég fertőző vagy sem.)

Rendellenes magatartás

A vendégek nyugalma érdekében a szálloda területén 22:00 óra után – kivéve a szálloda által szervezett vagy engedélyezett rendezvény, program esetében – tilos a hangoskodás, zenélés, zajjal, lármával járó tevékenység, hangeffektusok, a szobában zavaró hangerejű televíziózás, rádiózás stb.

A szálloda területén időponttól függetlenül tilos minden olyan magatartás, viselkedés, amely zavarja mások nyugalmát, biztonságát, biztonságérzetét, magánszféráját; zaklatásnak minősül vagy minősülhet, alkalmas mások megfélemlítésére.

A szálloda munkatársa jogosult figyelmeztetni a rendbontó és / vagy hangoskodó vendéget. Az első figyelmeztetés díjmentes, a második és harmadik figyelmeztetésért a szálloda egyenként 20.000 Ft összeggel terheli meg a figyelmeztetett vendég szobaszámláját. A harmadik figyelmeztetés után a szálloda jogosult a szállodai szerződést egyoldalúan, azonnali hatállyal felmondani, és a vendéget a szállodából visszafizetési és / vagy kártérítés kötelezettség nélkül haladéktalanul kiutasítani.

A szálloda kizárja a felelősségét minden olyan sérelemért, amelyet a vendég magatartása okoz más vendégnek.

Talált tárgyak

Az adatkezelés célja: a Skanzen Hotel területén talált tárgyak nyilvántartása, a tulajdonos, ill. a találó értesítése. Az adatkezelés jogalapja: jogi kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bek. c) pontja], tekintettel a Ptk. 5:54-55. §-ra. A kezelt személyes adatok típusa: a találás dátuma, időpontja, a találó személye, a talált tárgy megnevezése, annak ténye, hogy sikerült-e értesíteni a tulajdonost, a raktározás helye, a találó és átadás esetén az átvevő aláírása. Az adatkezelés időtartama: az adatok törlésre, megsemmisítésre kerülnek a talált tárgy tulajdonos általi átvétele vagy a települési jegyzőnek átadás esetén az átadást követően, értékesítés esetében a találástól számított egy év elteltével. Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: az adatkezelő nem tud eleget tenni jogszabályi kötelezettségének, illetve a találót nem fogja tudni elérni a tárgy tulajdonosa.

A szálloda kártérítési felelőssége

A szálloda a vendég szállodába bevitt dolgaiban keletkezett kárért – a bevitelből kizárt dolgok kivételével – felelősséggel tartozik.

A szálloda a készpénz, értékpapír, értéktárgy esetében csak akkor köteles a keletkezett kárt megtéríteni, ha a vendég ezeket a széfben helyezte el.

A vendég egyéb bevitt dolgaiban keletkezett károkért a szálloda csak akkor tartozik felelősséggel, ha a káresemény a vendég által rendszerint használt, vagy a vendég számára nyitott helyen következett be, például: a szállodai szoba, folyosó, lobbi, kert, parkoló. Az így keletkezett kárért a szálloda legfeljebb a vendég által fizetett egy napi szobaár tízszereséig köteles helytállni.

Mentesül a szálloda a kártérítési kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kár a vendégek és az alkalmazottak körén kívüli elháríthatatlan ok miatt következett be, vagy a kárt a vendég maga okozta.

A vendég a szálloda berendezéseit és egyéb szolgáltatásait rendeltetésszerűen, saját egészségi, fizikai, mentális állapotának tudatában és ismeretében használja, illetve veszi igénybe, ezért a nem rendeltetésszerű, illetve nem a vendég valós egészségi, fizikai, mentális állapotának megfelelő használatból, igénybevételtől eredő károkért való felelősségét a szálloda kizárja.

A vendég a saját felelősségére kérhet ébresztést, amely figyelmességi gesztus a szálloda részéről, az nem része a szálloda szerződés szerinti szolgáltatásának. A kért ébresztés elmaradásából vagy a késedelmes ébresztésből eredő károkért a szálloda nem vállal felelősséget.

Adatvédelem

A hotel a vendég jelenlegi, múltbéli, illetve jövőbeni hotelbeli tartózkodásáról harmadik személynek ideértve a vendég közeli hozzátartozóit, kizárólag a vendég előzetes írásbeli engedélye alapján ad tájékoztatást. E tájékoztatási tilalom nem vonatkozik a jogszabály alapján történő megkeresésre.

A vendég tudomásul veszi, hogy a szálloda jogszabály rendelkezése alapján köteles a megkereső hatóság részére a vendég megkeresésben kért személyes adatait kiadni, amennyiben annak jogszabályi feltételei fennállnak. A jogszabályon, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben a szálloda nem emelhet kifogást.

Recepció és mini market

A hotel recepciója éjjel-nappal nyitva tart, ahol üdítők, alkoholos és alkoholmentes italok, snack termékek, kávé, tea vásárolható. Recepciónkon megvásárolhatók továbbá az alábbiak is: fogkefe, fogkrém, tusfürdő, sampon, borotválkozó szett, tisztálkodó szett, füldugó

Ébresztő szolgáltatás

Kérésre ébresztő szolgáltatást biztosítunk. Amennyiben szeretné a szolgáltatást igénybe venni, kérjük, érkezéskor jelezze a recepción.

Csomag szobába juttatása érkezéskor és távozáskor

Vendégeink kérésére a szálloda munkatársai érkezéskor és távozáskor a vendég csomagját a szobába viszik vagy onnan elhozzák.

Díjmentesen igénybevehető eszközök a recepción

A recepción kérésre varrókészletet, cipőtisztító készletet, vasalót és vasalódeszkát, illetve hajszárítót biztosítunk.

Banki ATM szolgáltatás

A legközelebbi bank ATM terminál Szentendrén, a Nyár utca 1. szám alatt, a CBA üzletnél található.

Értékmegőrzés

A recepción lehetőség van értékmegőrzésre. Az ingyenes szolgáltatás érkezéstől távozásig vehető igénybe. Az értékmegőrzés dokumentálása a szálloda rendszerében történik.

Csomagmegőrzés

Csomagmegőrző kérésre ingyenes és csak korlátozott időtartamra és csomagmennyiségre áll rendelkezésre.

Gyermekfelügyelet

Kérjük vendégeinket, hogy a szállodában gyermekeik szülői / nagyszülői felügyeletéről gondoskodjanak.

Gyermekágy

A gyermekágyat külön kérésre ingyenesen elhelyezzük szobájában. A rendelkezésre álló kiságyak száma korlátozott, ezért az érkezési sorrend alapján tudjuk biztosítani.

Gyógyszertár

A legközelebbi gyógyszertár Szentendrén, a Sas utca 10. szám alatt található.

Háziállatok

Szállodánk szívesen látja vendégeinek házi kedvencét (kutya) is. Kérjük, olvassa el az ezzel kapcsolatos házirendünket:

  1. A vissza nem térítendő háziállat-felár éjszakánként értendő, melyet hozzáadunk a szobaárhoz.
  2. Az állatok tulajdonosai háziállatukat nem hagyhatják felügyelet nélkül a szálloda területén.
  3. A szoba takarítását csak az állat szobából történő eltávolítása után áll módunkban elvégezni.
  4. A háziállat tulajdonosa az állat által okozott kárért teljes felelősséggel tartozik a szálloda alkalmazottai és a szálloda más vendégei felé.
  5. A háziállat tulajdonosa anyagi felelősséggel tartozik az állat által okozott kárért.
  6. Tilos egzotikus, vagy veszélyes, vagy fegyvertartási engedélyhez kötött állatok szálloda területére történő behozatala, tárolása, mely szabály megszegése esetén 3000,- EUR kártérítést kell megfizetni, továbbá a szálloda minden további bejelentés nélkül intézkedik a büntetőjogi felelősségre vonás megindításáról.

Hideg csomag

A hideg reggeli csomagok az érkezés napján 16:00-ig igényelhetők felár ellenében.

Hitelkártya elfogadása

Szállodánk a MasterCard, a Visa és a Maestro kártyákat fogadja el fizetőeszközként. A szállodát üzemeltető cégnek bankkártyás fizetés esetén nem áll módjában pénzt visszafizetni.

Kirándulások és városnézés

Információért és foglalásért kérjük, forduljon a recepcióhoz.

Konferencia- és rendezvényszervezés

Szállodánk egy konferencia teremmel (50 főig) és egy külső nagy udvarral rendelkezik. Amennyiben árajánlatot szeretne kérni rendezvényére, kérjük, keresse értékesítési munkatársunkat.

Koncertek / Színház / Mozi

A recepció szívesen ad tájékoztatást az aktuális programokról.

Levél és üzenetek

A vendégek szállodába érkező levelei és üzenetei a recepción vehetők át.

Légkondicionálás

A szobák 100%-ában található légkondicionáló. Kérjük a klíma bekapcsolása előtt az erkély ajtót és ablakot becsukni.

Múzeumok

A múzeumok listája az aktuális kiállításokkal, tárlatokkal a lobbyban megtalálható.

Pénzfelváltás

Mivel a szálloda korlátozott mennyiségben tart készpénzt, ezért nem tud felváltani nagyobb címletű bankjegyeket. Kérjük, tájékozódjon a recepción a legközelebbi bankfiókról vagy ATM-ről.

Pénzváltás

A szállodában pénzváltásra nincs lehetőség.

Szoba

A szobák berendezése valamennyi berendezési és felszerelési tárgyal együtt leltár szerinti listával fel van töltve a szobákban, törülközőkkel, ágyneműkkel, dísztárgyakkal, képekkel, általában annyi mennyiségben és vendég számára, amely a szobában maximálisan megengedett létszám és férőhely. A szoba leltárakat és listákat is kérjük, hogy figyelmesen olvassák el, és azok állagát őrizzék meg.

A vendég az esetleges károkért és hiányokért felelősséggel tartozik, melyet annak beszerzési árán rongálás, törés, vagy lopás esetén meg kell térítenie.

Szobafoglalás

Javasoljuk, hogy következő szobafoglalását már mostani tartózkodása alatt rendelje meg. Ha még nem tudja a pontos érkezési időpontot, akkor elutazása után az értékesítési munkatárssal is felveheti a kapcsolatot a recepcio@skanzen.hu e-mailen.

Látogasson el honlapunkon a Csomagajánlataink menüpontra, ahol legfrissebb ajánlatainkról tájékozódhat.

Taxi szolgáltatás

A recepció örömmel áll rendelkezésére taxi rendeléssel kapcsolatban. Ajánlott előzetesen a recepción lefoglalni a taxit.

Tűzvédelem és vészkijáratok

Az Ön biztonsága érdekében kérjük, tájékozódjon a tűzjelző helyekről, menekülési útvonalakról és a tűzvédelmi irányelvekről. Ezek az információk minden vendégszoba ajtajának hátoldalán megtalálhatók.

Tűzvédelmi szabályok:

  1. a szobákban olyan tevékenységet folytatni, mely tüzet vagy robbanást okozhat, nem szabad
  2. a szobákban elhelyezett elektromos készülékeken kívül egyéb, fűtésre, melegítésre, főzésre alkalmas berendezés működtetése nem megengedett
  3. meghibásodott elektromos berendezések további használata veszélyes, ezért erről munkatársunkat értesíteni szíveskedjék
  4. tűz esetén kérjük a recepciót értesíteni, és az épületet a menekülési útvonalnak megfelelően elhagyni

Üzletszabályzat

A Skanzenért Nonprofit Kft., mint üzemeltető Üzletszabályzatában rögzítette a Skanzen Hotel tevékenységének igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vendég jogait és kötelességeit.

Az Üzletszabályzat elérhető a recepción, valamint minden szobában. A kitöltött bejelentő lap aláírásával a vendég a Skanzen Hotel Üzletszabályzatát elfogadja és betartására kötelezettséget vállal.

Vélemény

Véleményét, észrevételét a szállodáról szívesen vesszük akár a szobákban elhelyezett kérdőíven, vagy a recepcio@skanzen.hu e-mailcímen, továbbá Facebook oldalunkon, valamint a különböző foglalási oldalakon.

Vészhelyzet

Orvosi vagy egyéb vészhelyzet esetén kérjük, azonnal forduljon a recepcióhoz.

VÁSÁRLÓK KÖNYVE

A Skanzen Hotelben elhelyezésre került egy vásárlók könyve.

Az adatkezelés célja: a Skanzenért Nonprofit kft egységei által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatosan felmerülő észrevételek kezelése. Az adatkezelés jogalapja: jogi kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bek. c) pontja], tekintettel az Fgytv. 17/A. § (5) bekezdésére és a Kertv. 5. § (4) bekezdésére. A kezelt személyes adatok típusa: a vásárlók könyvébe tett bejegyzések során megadott személyes adat.

Az adatkezelés időtartama: a vásárlók könyvébe tett bejegyzések másodpéldányai a bejegyzést követően haladéktalanul eltávolításra és elzártan – a folyamatos sorszámozás rendjének megfelelően – megőrzésre kerülnek három évig, és az azokra adott válaszok is három évig kerülnek megőrzésre. Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: az érintett nem tudja gyakorolni fogyasztói jogait, illetve a Skanzenért Nonprofit Kft. nem tud személyre szóló választ adni a bejegyzést író vásárlónak.

Az adatkezelés célja: a Skanzen Hotel területén talált tárgyak nyilvántartása, a tulajdonos, ill. a találó értesítése. Az adatkezelés jogalapja: jogi kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bek. c) pontja], tekintettel a Ptk. 5:54-55. §-ra. A kezelt személyes adatok típusa: a találás dátuma, időpontja, a találó személye, a talált tárgy megnevezése, annak ténye, hogy sikerült-e értesíteni a tulajdonost, a raktározás helye, a találó és átadás esetén az átvevő aláírása. Az adatkezelés időtartama: az adatok törlésre, megsemmisítésre kerülnek a talált tárgy tulajdonos általi átvétele vagy a települési jegyzőnek átadás esetén az átadást követően, értékesítés esetében a találástól számított egy év elteltével. Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: az adatkezelő nem tud eleget tenni jogszabályi kötelezettségének, illetve a találót nem fogja tudni elérni a tárgy tulajdonosa.


 Panaszkezelés

A vendég vagy a vele együtt tartózkodó Személy (a továbbiakban: Panaszos)  a szálláshely-szolgáltatás ideje alatt felmerülő,  a szolgáltató, illetve a szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására,  adott szolgáltatás minőségére vagy elmaradására,  a szoba minőségére, tárgyaira valamint a szálloda minőségére vonatkozó esetleges panaszt a szálloda recepcióján legkésőbb a távozás napján szóban, vagy írásban közölheti a szolgáltatóval. Szóbeli panasz ügyintézésének helye: Szálloda recepciója, Írásbeli panasz benyújtásának helye és módja: szálloda recepcióján írásban vagy a szálloda posta címére (2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.) vagy email címére (recepcio@skanzent.hu) Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal köteles megvizsgálni, és azt orvosolnia szükséges.

Ha a vendég, igénybe vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát  személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a vendégnek, igénybe vevőnek átadni,  telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. Az írásbeli panaszt a szolgáltató annak beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles az igénybe vevőt írásban tájékoztatni ennek indokairól és arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóságnál kezdeményezhet eljárást, továbbá milyen egyéb nem hatósági vagy bírósági vitarendezési módokat vehet igénybe, az ilyen eljárás megindításához vagy vitarendezési mód igénybevételéhez szükséges információkkal együtt.

A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a vállalkozás mellőzheti. A szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panaszos a panaszának elutasítása esetén hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezhet, az alábbiak szerint: A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi - a szerződés létrejöttére, érvényességére,joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezések kivételével - a) a forgalmazással, szolgáltatásnyújtással, b) a gyermek- és fiatalkorúak védelmével, c) a fogyasztói csoporttal, d) a panaszkezeléssel, ügyfélszolgálattal, fogyasztóvédelmi referens foglalkoztatásával, valamint

e) a vállalkozásnak a békéltető testületre vonatkozó 17/A. § (1a) bekezdése szerinti tájékoztatási, valamint a békéltető testületi eljárásban fennálló, a 29. § (11) bekezdésében meghatározott együttműködési kötelezettségével összefüggő, e törvényben és a végrehajtására kiadott jogszabályokban foglalt rendelkezések betartását, és eljár azok megsértése esetén. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület (BBT) Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Postacím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Baranya Vármegyei Békéltető Testület E-mail: info@baranyabekeltetes.hu Telefon: +36 72 507 154 Székhely: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. Postacím: Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Baranya Vármegyei Békéltető Testület, 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület Székhely: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Postacím: 3501 Miskolc, Pf. 376. E-mail: bekeltetes@bokik.hu Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Pest Vármegyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2. email: pmbekelteto@pmkik.hu